Úvod
bg
bg bg
Kulda page
Sakulajda design
Keetec CSH1
Potah Carpoint
Potah X-tune
Hlavní stránka

Vyhřívaný potah sedadla do automobilu 12V X-Tune

   Na zimu jsem si pořídil univerzální vyhřívané potahy sedadel do auta na 12V. Výrobce je firma Compass (X Tune), mají černou barvu a připevňují se pomocí gumových popruhů. Potah lze použít i na sedadlech, která mají zabudovaný boční airbag přímo v opěradle předních sedadel. Do el. sítě se zapojují klasickým konektorem do autozapalovače. V konektoru je zabudována 5A pojistka. Použití pro všechny typy automobilů. Má zabudovaný termostat, ale ten je nastaven na určitou hladinu teploty, tudíž nelze teplotu regulovat - za ty peníze to ani nikdo nečeká ;) Bratranec je úspěšně používá již 4 rokem a stále funkční jako nové.
   Koncem roku 2007 byla cena 160,- Kč/kus. Dle vyjádření výrobce je výrobek shodný s typem schváleným MD ČR, č.osv. 2690. ATEST 8SD 2690 a poskytuje na něj záruku 24 měsíců.  K zakoupení jsou např. na www.autodoplnky.cz. Při nakupování z tohoto obchodu se obrňte trpělivostí a přehlédněte arogantní jednání prodejců.
  Za ty peníze je to na zimu příjemná vychytávka do Vašeho auta - obzvláště ji ocení ženy.  

Vyhřívaný potah sedadla - 12V

   Tatáž firma vyrábí "Potah vyhřívaný 12V - COMFORT" Má taktéž termostat, avšak s ovládacím panelem na přívodním kabelu. Tím můžeme regulovat vyhřívání potahu. Vypínač má 3 polohy. První poloha HI-topí hodně, druhá poloha je OFF-vypnuto a třetí LO-topí málo. Koncem roku 2007 byla cena 450,- Kč. K zakoupení např. na www.graficar.cz

Vyhřívaný potah sedadla - 12V - Comfort Vyhřívaný potah sedadla - 12V - Comfort Vyhřívaný potah sedadla - 12V - Comfort Vyhřívaný potah sedadla - 12V - Comfort Vyhřívaný potah sedadla - 12V - Comfort

 

Oprava poruchy vyhřívaného potahu:

   Minulý rok jsem na zimu zakoupil výše popisované vyhřívání. Na léto jsem potahy samozřejmě z auta vytáhl. Letos už se nám ochladilo, a tak jsem oba potahy znovu připevnil na přední sedadla. Potah na sedadle spolujezdce funguje dobře, ovšem ten můj přestal hřát. Reklamovat se mi jej nechtělo, a tak jsem se vrhl do opravy. Myslel jsem si, že je v háji pojistka v konektoru - ta byla v pořádku. Pak jsem rozpáral kus potahu a proměřil dráty od konektoru k tepelné pojistce - opět vše v pořádku, včetně 20A tepelné pojistky. Bylo jasné, že je přerušen odporový drát. Ono místo poruchy jsem nalezl a nestíhal jsem se divit. Jak se potah ve výrobě lemoval látkou, jehla s nití projela středem odporového drátu. Bylo jen otázkou času, kdy se drát na tomto místě přeruší. Drát jsem ustřihl a nahradil novým kusem. Pak už stačí řádně sešít. Nyní potah opět hřeje.

oprava poruchy vyhřívání - vyhřívaný potah sedadla - 12V oprava poruchy vyhřívání - vyhřívaný potah sedadla - 12V oprava poruchy vyhřívání - tepelná pojistka - vyhřívaný potah sedadla - 12V oprava poruchy vyhřívání - vyhřívaný potah sedadla - 12V oprava poruchy vyhřívání - vyhřívaný potah sedadla - 12V

I po letech je potah stále funkční a není prodřený.

09.03.2012

všechna práva vyhrazena © 2003-2019  ondra(zavinac)armac(tecka)cz  Jižní Morava

nahoru